FFiL Śnieżka należy do czołówki polskich producentów farb i lakierów. Wydawany przez nich magazyn „Dekoratorium” otrzymał obecnie całkiem nowe oblicze. Jego strona internetowa została odświeżona i znacznie rozbudowana.
Za realizację projektu odpowiada Ideo Sp. z o.o. – agencja interaktywna oferująca usługi z zakresu rozwiązań i technologii internetowych, jak np. integracja systemów informatycznych.
Magazyn Śnieżki wydawany jest raz na kwartał. Jego zadaniem jest podsuwanie inspiracji i pokazanie czytelnikom jak w łatwy sposób można niebanalnie urządzić swoje cztery kąty. „Dekoratorium” oparte jest przede wszystkim na profesjonalnych zdjęciach, które charakteryzują się bardzo wysoką jakością. Wpisuje się to w dobrze znaną zasadę, że to właśnie „oczy kupują”.
„Jeszcze do niedawna Dekoratorium istniało jedynie w formie drukowanej. Wiemy, że taka forma ma swoje ograniczenia – przede wszystkim nie możemy z nią dotrzeć do wszystkich zainteresowanych – mówi Łukasz Dobrowolski Dyrektor ds. marketingu FFiL Śnieżka S.A. „Dzięki nowej stronie internetowej nie tylko dotrzemy do szerszego grona odbiorców ale także na bieżąco będziemy mogli śledzić nowe trendy w dekoracji” – dodaje.
Proces tworzenia nowej strony internetowej www.dekoratorium.com podzielony był na kilka etapów. Najpierw stworzono Landing Page, która po zaledwie miesiącu została zastąpiona serwisem informacyjnym. Zawiera on między innymi artykuły, które publikowane są w tradycyjnym wydaniu „Dekoratorium”. Jednak Śnieżka nie planuje zakończyć na tym rozbudowy portalu. W przyszłości pod adresem www.dekoratorium.com powstać ma rozbudowany vortal, który poruszać będzie tematy związane z dekoracja i urządzaniem wnętrz.